måndag 12 mars 2012

Njut av ljuset och solen!

Våren och sommaren knackar på!

Mitten av mars och vi har inte behövt vänta lika länge som igår.
Det känns som att det är nu det nya året börjar, det är nu det nya livet i naturen sätter igång.
Zodiaken har nyår snart den börjar med Väduren och  planeten mars full av action och passion.
Vi har vårdagjämningsdagen   tillsammans med våffeldagen i slutet av mars, den 21 tror jag.
Med det nya året hoppas jag på nya dagar på nya platser, jag vill finna jobbet som matchar mig.
Det som jag skall stanna kvar på till den dagen jag slutar jobba.
Jag har lång erfarenhet av att varit ide skapande och pratat och tänkt tokiga saker långt innan det är en marknad.
Min fantastiska affärsidee för  detaljhandeln i hur de skall hantera - Näthandels framfart.
Det måste ske något nytt och jag vet hur man skall göra.
Jag har namngett min copyright. World Link.
Vad som behövs här är hjälpa med att presentera denna unika ide.
Så förståss min bok som jag vill få fart på.
CromoZoneXX.. Läs ett litet utdrag här på bloggen, är tacksam  för tips om hur jag kan gå vidare.
Jag har mängder av tankar som jag lagt på lager, som finns där och väntar på sin tur.
 Men just nu skulle jag vilja ägna mig åt  Mindfullness


Kolla på         Internet KBT


Jag har en vacker plats i skogen där jag skulle kunna lapa i mig dofterna , vinden och kvittret.
Hoppas att får en härlig och inspirerande dag!

Inga kommentarer: